Egyedi tartalom?

2010.08.08. 18:20 miti88

Aki foglalkozik seoval. vagy weboldal promoválással biztos nagyon sokat hallott már az egyedi tartalom fontosságával.

Igy voltam én is, olvastam a sok cikket, hogy egyedi tartalom igy, meg egyedi tartalom úgy, és meg is próbáltam weboldalaimon mindig egyedi cikkeket publikálni, ám elkövettem egy nagy hibát.

Azt hittem, hogy ha az interneten már teljesen elcsépelt információt, amivel szinte az összes weboldal már foglalkozott, leirom a salyát szavaimmal, akkor az egyedi lesz.

Végül is a cikk egyedi lett, de az információ nem. Maga a cikk csakis kizárólag az én weboldalamon volt megtalálható, ám az információ amit hordoz, a csapból is folyt.

Egy weboldal tehát akkor lesz értékes, ha az információ rajta egyedi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://webhely.blog.hu/api/trackback/id/tr822207752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása